Main page

У Черкаському лісгоспі повернули до життя 35-річний УРАЛ і пропонують послуги з ремонту автомобілів та лісогосподарської техніки

06.12.2017

DSC_1024-1024x643

 

Вантажний автомобіль УРАЛ-375, який ще на початку цього року був взагалі “не на ходу” і мав усі перспективи перетворитися на металобрухт, черкаські лісівники повністю відреставрували і повернули до життя.

Автомобіль 1982 року випуску взялися відновлювати працівники ремонтно-транспортного цеху, що входить у склад Дубіївського лісокомплексу Черкаського лісгоспу. Над капітальним ремонтом вантажівки працювали водій Петро Поденко, слюсар Анатолій Гуліоненко, електрогазозварник Костянтин Глущенко, слюсар Олександр Дзюбан, начальник Дубіївського РТЦ Ігор Тертичний, головний механік лісгоспу Богдан Кравченко.

Як зазначає директор Черкаського лісгоспу Андрій Пустовіт, в цьому УРАЛІ немає жодного агрегату, до якого не дійшли “золоті руки” працівників: починаючи від двигуна, КПП, трансмісії, закінчуючи електропроводкою. Пробіг автомобіля після капітального ремонту станом на сьогодні вже становить понад 4 тисячі кілометрів. З квітня цього року лісовий всюдихід працює як відмінний годинниковий механізм – абсолютно без поломок та навіть дрібних ремонтів виконує усі покладені на нього завдання.

“На ремонт цього автомобіля підприємством затрачено 290 тисяч гривень. У нас є укомплектована ремонтна база, усі необхідні інструменти та обладнання для здійснення таких і подібних робіт. А головне – досвідчені та знаючі фахівці, які здійснюють цю роботу якісно та швидко”, – говорить директор Черкаського лісгоспу Андрій Пустовіт.

Якби Черкаський лісгосп купував таку нову вантажівку, то сплатив би за неї більш як мільйон гривень. Тож економія для підприємства дуже відчутна.

Такий напрямок роботи, як ремонт автомобілів, на підприємстві вважають досить перспективним, адже мають для цього усі необхідні ресурси та засоби. Також на РТЦ Черкаського лісгоспу здійснюють ремонти гідроманіпуляторів, пожежної техніки, розрихлювачів грунту (або виготовляють нові), культиваторів лісових та іншої лісогосподарської техніки. Тож можуть не лише заощаджувати кошти для лісгоспу, але й надавати якісні послуги з капітального ремонту транспортних засобів, техніки, обладнання, що не належать підприємству.

Прес-служба Черкаського ОУЛМГ